-Peki, Peder Ambrosio, unutacağım, unutmaya çalışacağımÇünkü bağışlamaya inanmıyorum.
-Unutmakla bağışlamak arasında ne fark var?
-Bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor..
-Neden onu bana vermiyorsun, fayolle?
-İstediğin nedir zeze?
-Neden onu bana geri vermiyorsun? Neden küçük mavi taşımı geri vermiyorsun? Yaşamak neye yarar? Niçin yaşamalı…
mavi taş = bir nevi zehirli hap