Gri

-Peki, Peder Ambrosio, unutacağım, unutmaya çalışacağımÇünkü bağışlamaya inanmıyorum. -Unutmakla bağışlamak arasında ne fark var? -Bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor..
Reklam
-Neden onu bana vermiyorsun, fayolle? -İstediğin nedir zeze? -Neden onu bana geri vermiyorsun? Neden küçük mavi taşımı geri vermiyorsun? Yaşamak neye yarar? Niçin yaşamalı… mavi taş = bir nevi zehirli hap
Dünya tüm anlamını yitirmişti. Her şey beni öylesine kabaca yaralıyordu ki, nesnelerin kavramını yitiriyordum. içimde beni tüketen bir tek şey vardı..
İyi uyu şüş.. çünkü her şeye rağmen hayat çok güzeldir
Acı çok zalim bir şeydi! Neden bütün ağırlığıyla bir seferde gelip aynı hızla geçmiyordu..
Reklam