Gri

“Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum." Fyodor Dostoyevski
Reklam
Kuşun kanadından düşen tüye, bir daha uçamayacağını kim söyleyecek?
Ben yalnızlaşan taraftayım galiba

Rümeysa Aydın

@rumeyysaaa
·
Bazı insanlar okuduklarını hayatında uygulamaktan aciz kalır; bazıları ise okudukça yalnızlaşır. Çünkü çevresinde kendisi gibi okuyan insanların olmaması onu yalnızlığa mahkum eder.
Sayfa 9 - BENGİSU YAYINLARI·Kitabı okudu
… ne olurdu mezarlar yılda bir gün bizimle konuşsaydı Şükrü Erbaş