“Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum."
Fyodor Dostoyevski
Bazı insanlar okuduklarını hayatında uygulamaktan aciz kalır; bazıları ise okudukça yalnızlaşır. Çünkü çevresinde kendisi gibi okuyan insanların olmaması onu yalnızlığa mahkum eder.