Gülseren Doğan

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölmenin en inanılmaz ve can sıkıcı yanı, önceliklerinizi tam doğru belirlemişken artık herhangi bir şey yapmak için çok geç olması.
Sayfa 236 - Domingo
"Günah da yok, erdem de. İnsanbir şeyler yapıp duruyor işte... "
Sayfa 124 - Domingo
"Zamanın çoktan geçtiğini anlayarak. "
Sayfa 99 - Domingo
"Acı çekmekten korkma. Her acı ve hayal kırıklığı nefsin bir katmanını daha yıkmak içindir. Unutma. "
Sayfa 480 - İthaki