Ben aşkı şiirlerde, romanlarda olduğu gibi bir parlak yaz gecesinin mehtabında başlayıp sabahında biten bir rüya addedenlerden değildim. Benim için sevmek bir başka insanın vücudundan, ruhundan bir parça hükmüne girmek, onunla beraber gülüp ağlamak,ıstıraplarını paylaşmak demekti.
Bir Stefan Zweig harikası daha. Övüldüğü kadar mükemmel ve sürükleyici kitap. Mutlaka okunması gerek. Okuyan her kişiye çok fazla şey katacaktır. Satranç
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma
Kitabı çok uzun zamandır okuyorum. Bi bitmedi dediğim kitaplardan biri. Muhakkak her kitap gibi bu da bana bir şeyler katmıştır fakat okumayı tavsiye etmem. Kitap cezaevinde ki mahkumları anlatıyor. Ölüler Evinden Anılar