Sen sevdiğim
Yaşamımın kaybolan yılları sonrası
Karşıma çıkmış olan sen!
Bu kaçan yılların telafisini gidermek için
Hunharca bir istekle içimde fırtınalar koparken
Bunu dile getiremeyişim
Daha da kalbimi sıkıştırıyor
Ne olurdu şimdi yanımda olsan
Ne olurdu kokun üzerime sinse
Ne olurdu yeni güne açılan gözler ilk seni görse
Ne olurdu tüm anlarımı seninle doyasıya yaşasam
İsteyemem değil mi isteyemem
Buna hakkım yok!
Bu hakkımın olmayışları boğuyor tenimi
Uykularımı kaçırıyor, yüreğimi delip geçiyor
Ve ardından ben
Yine gecenin karanlığına gömülüp
O doyulmaz sevgine sarılıyorum...
#kalemimden