Işık mevsimiydi ve karanlık mevsimiydi, umut baharıydı ve umutsuzluk kışıydı ; yaşayabilmek için her şey vardı önümüzde ve yaşayabilmek için hiçbir şey yoktu önümüzde... Kısacası o günler tıpkı şimdiki gibi o kadar uzaktaydı ki kimileri iyi ve kötü şeylerin üstünlük derecelerini karşılaştırdığında o günlerin gelmiş geçmiş en iyi günler olduğuna ısrar ediyorlardı.