Hznr

"Dışarıda yağmur yağdığını nasıl anlarsın?Ya da acıktığını, üşüdüğünü veya yorulduğunu nasıl anlarsın?Darwin bunun en şiddetli içgüdü olduğunu düşünüyordu-türlerin devamı için doğa kendine bir eş bulur- ve belki de haklıydı.Ama o duyguyu hissettiğinde bunun bilim olduğunu düşünmüyorsun.Büyü, diyorsun."
Sayfa 246 - -JOHANN·Kitabı okudu