NeuroStoryTR

NeuroStoryTR
@_iamserdar
Ölüm ne büyük bir sırdır; İnsan düşünür ama çözemez. neurostorytr.com instagram.com/iams.erda.r?igs...
Lakin tek korkum: Yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öyleyse, Yüce Rabbinin ismini tesbih et; O'nun her türlü kusurdan ve ortakları olmaktan çok yüce ve uzak olduğunu söyle!
Bir kırgınlık yok değil içimde. Buluyorum nedenini. En çok sevilen olmamak.” (Turgut Uyar, Dünyanın En Güzel Arabistanı)
Pamuk Prenses’in leşini akbabalar yiyor ve Sindirella da küvette kendini boğarak intihar ediyordu.” “Bunun daha iyi bir son olduğunu düşündüm.” “Doğum günümde bana bir kurbağa ölüsü hediye ettin!” “Hepimizin bir gün öleceğini ve sonunda çürümüş bedenlerimizin toprak altında kurtlar tarafından yeneceğini sana hatırlatmak istedim.
Benim mutlu sonum hangi iyiliği yaptığımla veya icimde ne olduğuyla alakalı değil. Nasıl göründüğümle alakalı. Bana bir seçme şansı bile verilmedi." +Beatrix'i ilk gördüğünde onun hakkında ne düşünmüştün? -Bilmem güzeldi. +Peki ya şimdi? - İğrenç + Demek ki güzellik sadece ilk bakış kadar sürüyor.