NeuroStoryTR

NeuroStoryTR
@_iamserdar
Ölüm ne büyük bir sırdır; İnsan düşünür ama çözemez. neurostorytr.com instagram.com/iams.erda.r?igs...
"İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Elbette !
Çünkü benim gerçekten sevdiğim insanlar azdır, beğendiklerim ise büsbütün az. Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor. İnsanların iç yüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığını; iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum... | Aşk ve Gurur, Jane Austen
Galiba asıl korkumuz sevmek degil. Onun arkasına gizlediğimiz sevilmemek korkusu. Ümit Yaşar Oğuzcan
İstanbul :
Ey gözlerim, günahıma ağlar mısınız? Ömrüm ellerimden uçtu gitti de farkında olmadım.
İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali