Karacaoğlan

Karacaoğlan
@_ikimavi_
Sarı Laci Yazı/yorum Oku/yorum
40+
Dostlarınızla ilişkileriniz de daha bilgece ve özverili olur. Bu yüzden 40'ın üstünde devam ettirdiğiniz dostluklar veya hemen 40'ın kenarında kurduklarınız kalıcıdır. 40'tan sonrakilerin ise çoğu geçici olabilir ve daha geç dostluklar da söner gider.
Reklam
Kırkçılar
40'lı yaşlar insana bir olgunluk, sakinlik, derinlik getirir. Birini 40'ından sonra daha iyi sevebilirsiniz, hatta daha iyi bir âşık olursunuz...
Bütün mesele yaptığımız seçimlerle ilgilidir...
Reklam