Hayat kısadır onu endişe, keder ve üzüntü ile daha da kısaltmayın. Hepimiz yolcuyuz. Hiçbir dert, dünyaya gelirken beraberimizde gelmedi. Bizimle beraber de gitmeyecek..
Öz bakım, sadece krem sürmek değildir. Her soruya cevap vermemek, her merakı doyurmamak, özelini anlatmamak da bir özbakımdır.
Çünkü...
Korunmayan bir ruh, güzelleşemez.
_Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık._
_Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar._
“İyi gelmek, bir insana verilebilecek en güzel hediye. Sesiyle, sözüyle, bakışıyla, duruşuyla, hâliyle, enerjisiyle, perspektifiyle, eylemleriyle birine iyi gelmek,varlığını, yaşamını yükseltmek..
Bundan daha iyisi, birbirine iyi gelmek olsa gerek..”