İlknur

İlknur
@_ilknur_
Bizimse Hüznümüzün miktarı çok Bilmezik Doğduğumuz saat Kabre dolduğumuz zamandır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Denemediğim bir tek o kaldığı için değil hayır bizzat bilinçli ve öylesine şart gördüğüm için dindar bir çevreden evlendim. Memnunum.
Dedim ya işte,bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?
Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Havanın, denizin, denizdeki hareketin, dizlerime sürtünerek koşan çocukların, sessizlikle önüme bırakılan çayın, motor gürültülerinin, ıssızlık içinde korku doğurarak kayan yelkenlilerin, sağ omuzumu ağırlaştırarak ufka inen güneşin ve gelip giden insanların hayata doğru kımıldatamadıkları bir varlığım şimdi. Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim..