Şimdi düşünüyorum da, gösteriş gibi duran tavırlarının altında yatan şey hep bu zavallı umutsuzlukmuş.. tutunmak istediği her şey sonunda bir sahtekarlık olarak görünmüş.
Artık üzülmüyorum. Belki de üzülemiyorum. Bütün alçaklıklar bile doğal, çünkü alçaklık doğal. İyilik de kötülük de bizim yaradılışımızda. Benim için ne düşündüklerini önemsemiyorum artık, ben ne düşünüyorum, budur önemli olan benim için.