"5 yıl sonra olacağın insan tamamen bugün okuduğun kitaplara, zaman harcadığın insanlara, tükettiğin gıdalara, alışkanlıklara ve giriştiğin konuşmalara bağlı.."
Yarın ne kadar sürer diye bir soru sormuştum Anna ,hatırladın mı?-Sonsuzluk ve bir gün kadar..
Filmi izlemek sonunda nasip oldu ama çok ağır ilerlediği için iki günde bitirebildim. Sevgiyi mutluluğu huzuru vs güzel duyguları hızlı yaşayıp bir an evvel tükettiğimiz için yavaş olan hiçbir şeye tahammülümüz kalmamış sanırım filmi izlerken onu anladım.Son gününü yaşayan bir yazarın geçmişinin gözünün önünden geçişi, geçmişi ile yüzleşmesi ve bu yüzleşme sırasında tanıştığı bir sokak çocuğunun hikayesi.. Filmde çok güzel diyaloglar ve sahneler var müziği zaten çok güzel ama ağır ilerleyen bir film ve insan dalıp gidebiliyor,Buna rağmen bence izlenmeli ve bu müzikte sürekli dinlenmeli :)
youtu.be/0pjJLwiB0Nk