Dün gece uğradın düşüme, elimde olsa kendimi o düşe hapis ederdim.Kalbime işlediğin bu yara artık kanamayı bıraktı ama yanlış anlama şikayet etmem senden gelen hiçbir şeye.Sensizlik zor gelse de hayallerimde birlikteyiz,küçük umutlarla avunmayı iyi bilirim.Beraber gökyüzünü izlemesek bile kayan her yıldızda ki tek dileğim sensin.