Bu sene en çokta kendimi kaybettim , benliğimi ve değerimi . İnsanlar yüzünden yüzüme bakamaz oldum kendimi değersizleştirdim, aynalara kaç kere bakıyorum bir bilsen… bencillikler karşısında yalnız kalma korkusuyla sustum , herkes bana sırtını dönerken hala omuzlarında ellerimin koruma iç güdülü izini bırakıyordum . Ben buydum iyi bir insandım, insanlar benden dağları aşmamı isterken istediklerini veremedim . Bir seneyi böyle bitirdim kendimi diğer sene için iyilikler isterken buldum , bu sene kendimi değersizleştirmişken diğer sene yıldızları saymayı diliyorum . Gökyüzüme kimseyi koymayıp kimsenin kirletmesine izin vermeden 🌵