Yine ailemin olmadığını hissetmeye başladığım zamanlar. Düşündüğüm, planladığım her şeyin sonu onların yokluğuna çıkıyor. Çözemediğim kurtulamadığım her şeyi hala onlardan biliyorum. Böylesi daha mı kolay yoksa gerçekten yoklukları her şeyin sebebi mi anlayamıyorum…