Kimse kazara acı çekmeyecekti. New Orleans, New Orleans olarak kalacaktı. Ev, ev olarak,güneş de güneş olarak. Kimse yanlışlıkla başka birine dönüşmeyecekti. Kimse sevdiği birini iki kere kaybetmeyecekti.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes öldüğü zaman bedenini kaybetmekten korkar ama bedenin hiçbir değeri yok
Beden hiçbir şeyi hatırlamaz. Hiçbir şeyi. Kaybetmekten korkulacak şey bedenin değildir.
Kollarının arasındaki Imanuel ağırlaştı. Nefes nefese, " Özür dilerim" diye tekrarladı. " Özür dilerim. Bunu yapmak zorundasın. Artık hepimizi sen hatırlayacaksın." Gözleri doldu. " Senden başka kimse kalmadı."