Haritasız ve dümensiz kalmış, gideceği limanı olmayan bir gemiydi. Kendini akıntıya bırakıp sürüklenmek, en azından hareket etmek , hayatta kalmak demekti ki içini acıtan şey de zaten buydu; yaşamak.
Bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat figan ediyor. Hissediyorum.. ama anlatamıyorum...