Bana kalırsa insanlar hayatları boyunca bir daire üzerinde hareket ediyorlar. Böylece gitgide sona yaklaştıkça, ilk başladıkları noktaya da yaklaşmış oluyorlar.
Benim gibi bir kül yığınını alev haline getirdiğinizi bilmenizi istedim. Ama bu öyle bir alev ki hiçbir yeri ısıtmaz, hiçbir şeyi yakamaz... Sadece kendi kendisini yer bitirir, sonra da söner tabii...