KELEBEK

Asya’da bir yerlerde biri sadrazama demiş ki, “Bana kederli olduğumda sevineceğim, sevinçli olduğumda kederleneceğim bir cümle yaz.” Sadrazam da şey yazmış işte: “Bu vakit geçip gidicek.”
Sayfa 106·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tutunacak bir şey arayan herkese kendilerine tutunmalarını tavsiye ediyorum.
Sayfa 100·Kitabı okudu
1000Kitap
Dünyanın sonundan başka hiçbir şey, dünyanın sonu değildir.
Sayfa 94·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayatımızı, gerçekleşip gerçekleşmeyeceğini bilmediğimiz idealler peşinde tüketmeyi değil, yaşamayı savunuyorum.
Sayfa 84·Kitabı okudu
1000Kitap
Yaşamın kıymetini ölülerden iyi anlatanı arasan bulamazsın.
Sayfa 76·Kitabı okudu
1000Kitap