Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Sevgi, bir başkasının kendimizden tamamen farklı ve bağımsız bir gerçekliği olduğunu kabul etmek ve buna saygı duymaktır. Birini "kendi ihtiyacımız olduğu için" değil, "o olduğu için" görebilmek ancak benliğimizden sıyrılabilmek ile mümkün. • M. Kemal Sayar
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benlikten sıyrılma (unselfing) içimizdeki o bitmek bilmeyen "ben, benim, bana" diyen gürültülü sesi susturup, dünyanın geri kalanının sesini duyabilme becerisi. Bunu yapabildiğimiz ölçüde adil, şefkatli ve ahlaklı bireyler olabiliriz. • M. Kemal Sayar
1000Kitap
İnsan olmak, “kendi taşını koyarken, dünyanın kuruluşuna yardım ettiğini hissetmektir.” Dünya 'heybetli sıçrayışlarla' değil, sıradan insanın küçük dokunuşlarıyla onarılır. Herkes kendi bahçesini yeşertmeye baksın. • M. Kemal Sayar
1000Kitap
‘Bazen, uzun ve yürek parçalayan bir umutsuzluğun sonunda, doğru şeyleri umut etmeyi öğreniriz.’ •S. Mitchell
1000Kitap
Herkes dünyayı farklı biçimde tecrübe ediyor. Bir insanın gördüğü şey, onun yaşam biçimi, dili, duygu ve ilişkileriyle şekilleniyor. Farklı hayat hikayeleri, farklı geçmişler bugün neyi ne kadar gördüğümüzü, neyi görmezden geldiğimizi de belirliyor. Bu yüzden tartışmaların çoğu aslında “hakikati bulma” çabası değil, kendi bakış açımızı kabul ettirme mücadelesine dönüşüyor. •İktibâs
1000Kitap