Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Ben de insanın çekeceği elem ve acıları hissettim. Çünkü unutulmaya benim de hakkım var. Çünkü biz ölümlülerin ıstıraplarına karşı alacakları tek ödül, hiçbir insan zihninin erişemeyeceği yükseklikte olan unutuluştur. • Hüsrev Hatemi
Edebiyat
Selami
Merhuma Allah'tan rahmet niyaz ediyorum. Yazmış olduğu şeylere ve manidar üslubuna tanık olunca; insanın içinde, çok geç tanımanın vermiş olduğu tahassür ve nedametle karışık müphem bir acı oluşuyor.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan dünyaya sahip olsa, bir dünya daha ister. Arzuların haddi hududu yok çünkü. Çizmesindeki çakıl taşı gibi rahatsız ediyor onu, elde edemedikleri; keyfini kaçırıyor. Nihayet bir gün dönüp bakacak ardına, beyhude arzular uğruna harcadığı hayatına...
Alıntı

Hasan Çiçek

@Psk_Hasan
·
İnsan Neden Yetinmez?
Şimdiye kadar hiçbir kuş komşusundan daha çok sayıda ev yapmaya çalışmadı ve hiçbir sincap iki kış yetecek kadar yiyecek toplayıp saklamadı. İnsanlar neden bu kadar doyumsuz?
Psikoloji
Sitâre isimli okura yanıt verildi
Selami
Efendimize salât-ü selam olsun. Maalesef insanoğlunun en noksan olduğu duygu da bu; kanaat. Bizler bunu hayatımızın merkezine koymadığımız sürece hüznümüz bitmeyecek.