Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Bağ kurmaktan mı korkuyorsun? İnsanlardan uzak durursan ne sana ihanet edebilirler ne de incitebilirler; ama bu durumda hep yalnız hissedersin. İnsanlar bu yalnızlık hissinden asla kurtulamazlar. Buna rağmen yalnızlıklarını unutabilmeleri sayesinde yaşamaya devam ederler. Zaten insanlar unutabilmeleri sayesinde yaşayabiliyorlar. 🎬Neon Genesis Evangelion
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Elimi dostça omzuna koydum, meğer yarası tam oradaymış." İyilik bazen, uzak kalabilmek inceliğini gösterebilmektir. Orada olmak ama yarayı deşmemek... • M. Kemal Sayar
Alıntı
Muhatabımızın bizde eksik olan parçayı yerine koymasını, onunla bütünleşerek kusurlarımızı iyileştirebilmeyi ümit ediyoruz. Oysa tamlık ve bütünlük dışarıdan değil, kendi içimizden gelmeli. Sevdiğimiz bir başkasıyla tamlık arayışı yetersiz, eksik olduğumuz ve sevgiyi tek başımıza üretemeyeceğimiz düşüncesine yaslanıyor. Sevecek birini aramak yerine, neden kendimizi daha çok sevilmeye değer kılmıyoruz? Almak istediğimizden daha fazlasını vermeye neden talip değiliz? Bir yoldaş ara, bir refiki özle ama bir tarikin de düşünü kur.
1000Kitap
Güzellik bize dünyada evimizde hissettirir. Aslında hiç terk etmediğin eve geri dönüş. Buradayız ve burada olmamızın bir amacı var. Güzelle hemhâl olmak ebediyet arzumuza da cevap verir beri yandan, bu dünyanın ötesine işaret eder.
Alıntı
Oysa güzelliği, iyiliği ve hakikati aramayan bir ömür, sonunda insana beyhude bir debelenme hissinden başka ne verebilir?
Alıntı