Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Güzellikle hemhâl olmak, başlı başına şifadır.
Üstelik güzellik bizi adalete davet eder. Bir çiçeğin, bir ağacın, bir hayvanın güzelliğini idrak edebilen kişi onlara zarar veremez. İnsanın güzelliğini gören, onu incitmek istemez. KALBİMİZİN AYARLARIYLA OYNAYALIM, VE ETRAFIMIZDAKİ GÜZELLİĞİ RUHUMUZA GÖRÜNÜR KILALIM.
Sayfa 49
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her birimiz içinde bulunduğumuz şartların mahsulüyüz. İnsana bakarken o şartları da görebilmemiz gerekir.
Sayfa 36
Alıntı
Bahçe biziz, gül bizdedir. •Eşrefoğlu Al Haberi
1000Kitap
Her şeyi bilemez, elde edemez, dertsiz yaşayamaz, kafandaki her plana göre yürüyemezsin. Ömür boyu beraber yaşayacağı sorunlarla devamlı savaş halinde olan kimse, yardıma muhtaçtır. •İktibâs
Alıntı
Diyor ki; Gözleri derindi ve bana baktı. Yüzmeyi biliyor musun? Diye sordu. Hayır dedim; ama boğulmayı öğrenmiştim.
1000Kitap