Kαlp Hαnım

Kαlp Hαnım
@_kendihalinde
bile bile kandık dünyaya bu kadar kötüyken
"Çünkü doğru doğrudur . Ve bilgelik doğuracağı sonuçları inkar etmemektir."
Sayfa 287 - ephesus·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Geleceğe dair hiçbir umudum yok. Sabah ardına sabah olacak ama o geri gelmeyecek...Asla gelmeyecek. Onu bir daha hiç göremeyeceğimi düşündükçe sanki bir el kalbimi alıp sıkıştırıyormuş gibi hissediyorum."
Sayfa 264 - ephesus·Kitabı okudu
Edebiyat
"Acaba güzellikle acının bu kadar iç içe geçmesinin sebebi nedir? Güzelliğin bir gün yok olacağını bilmek mi acının sebebi? yoksa böylesine bir güzelliğin bile sonu olduğunu bilmek mi?"
Sayfa 257 - ephesus·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsan kırılan kalbi için küsmeyi bulmuş, bakmış affedemiyor susmayı bulmuş.."
Edebiyat

Kαlp Hαnım

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
12 günde okudu
·
2021 19. kitabı
Paulo Coelho
7.4/10 · 10,6bin okunma