Kêwok

Kêwok
@_kevok
‘Şiire, şarkıya ve umuda benzeyen ne varsa al yanına. Gidelim buralardan..”
Öğrenci
Dicle üniversitesi
Diyarbakır
Diyarbakır
104 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Mevcut olmayan bir şeye malik olalım derken mevcut olanları kaybettik.
Reklam
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin."
"İçimde, bir yolculukta tanışıp alıştığım, fakat pek çabuk ayrılamaya mecbur olduğum bir insana veda eder gibi bir his vardı.."
"... İnsanlara ne kadar muhtaç olursam, onlardan kaçmak ihtiyacım da o kadar artıyordu..."
Bu yaşıma kadar mevcudiyetinden bile haberim olmayan insanı vücudu birdenbire benim için nasıl bir ihtiyaç olabilirdi? Fakat hep böyle değil midir ? Birçok şeylere ihtiyacımızı ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz?
Reklam