Kêwok

Kêwok
@_kevok
‘Şiire, şarkıya ve umuda benzeyen ne varsa al yanına. Gidelim buralardan..”
Öğrenci
Dicle üniversitesi
Diyarbakır
Diyarbakır
104 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
''Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha ustaca ve korkusuz yaşarım. Ama bu sefer seni tanımakta gecikmem...''
Reklam
... Ve hep olmayacak şeyler kurarım, Gülünç, acemi, çocuksu...
“Canım Benim, Bilir misin, 'canım' dediğimde içimden canımın çıkıp sana koştuğunu duyarım hep.“
“Kulluğum, divaneliğimle ellerini, gözlerini öperim. Öpüyorum ama doyamıyorum. Mutluluk ya da cehennem bu galiba. Sana doymak, korkunç ahmaklık olur. Hadi gel...”
“Leylim, Nicesin gene? Beyninde mi, yüreğinde mi, başka bir yerinde mi, nerendeyse o İNAT yönünü yaratan dokuları öpmek isterim. Başkaca hiç. Ne taktığım, ne de vurulacağım bir nen yok. Seni. Sade seni...