Kêwok

Kêwok
@_kevok
‘Şiire, şarkıya ve umuda benzeyen ne varsa al yanına. Gidelim buralardan..”
Öğrenci
Dicle üniversitesi
Diyarbakır
Diyarbakır
104 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
-Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi seversem ölüyor..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevda, çocuk gözlerinden uyku gibi akıyor..
Ne bileyim, insan kalbi, öyle anlaşılmaz bir şey ki!...
"...Çünkü yalnızca erkek değildi kadını ezen. Kadın kendi hayatından sorumlu olmaktan vazgeçerek kendi kendini de eziyordu..."