Nur

Nur
@_kitap__sever_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
"Yapamam ki!" gerekçesiyle gerçekleştirmekten kaçındığımız davranışların çoğu aslında yapmak istediklerimizdir. Yapmak istemediklerimiz zaten aklımıza gelmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşantıya dönüşmemiş bilgi gerçek bilgi değildir.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Oysa, bir beraberlikte kendisini gözlemlemeden ve olduğu gibi yaşayabilecek yürekliliğe sahip olan bir kimsenin sonradan konuşacağı bir şey olmaz,yaşanan yaşanır ve biter. Olumsuz duyguların egemen olduğu bir geçmiş,geleceğe doğru taşınmadığından yeni bir yaşantıya kolayca geçilir.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Iyi insan,çevresine olduğu kadar kendisine karşı da iyi olan kişidir.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Tutucu kişi,yapmak istediği ama yaparsa suçlanacağı davranışları başkalarında gördüğünde onları eleştirerek ya da engelleyerek kendi isteklerini ketlemeye çalışır.
Sayfa 42 - Metis Yayınları·Kitabı okudu