Nur

Nur
@_kitap__sever_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Ne kadar geç kalmışım büyümekte...
Sayfa 257·Kitabı okudu
Reklam
Na kaderdi benimkisi ya ,etrafımda yakınım bellediğim kim varsa,bir maskeyle çıkıyordu karşıma.
Sayfa 248·Kitabı okudu
Sakın ha konuşmayın!Ben ne kazandımsa bu hayatta,kendim arı gibi çalışarak kazandım,Bay Tulup.Bana kimse ne kanat gerdi,ne arka çıktı.
İnsan bir müddet sonra özlemeye de alışıyor. Ne hazin ki insan herşeye alışıyor.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Hepimizinki günübirlik hayatlar;hatırlayanın,hatırlanandan farkı yok.
Reklam