Bir kadının yanan bir evde kalmasına yol açtıklarına göre, kitaplarda bir şeyler olmalı...hayal edemeyeceğimiz bir şeyler; orada bir şeyler olmalı.İnsan bir hiç uğruna kalmaz.
Eski resimlere bakıp arkadaşlarıma ''kanki bak ne halden bugünlere gelmişiz" diye resimlerini göndermekten hep zevk almışımdır ama bugün toplu olarak farketmeden attığım mesajların 1 tanesinin hiçbir zaman ''görüldü'' olmayacağı anladığımda ne zevk kaldı ne mutluluk...