-Akrabalar insanı önemli ya da akıllı kılamaz. Seni sen yapamazlar.
- Beni ben yapan nedir o zaman?
-Yapmayı seçtiğin şeydir. Hayatını nasıl yaşadığındır.
Erkekler de kadınlar da insandır. Ve insanlar olarak hepimiz yetişirilme tarzımızım ürünü, yavan eğitim sistemlerimizin kurbanı ve kendi davranışlarımızın de erkeklerin kadınlardan üstün sayılması da biyolojik değil, kültürel. Ve tüm bunlar iki kelimeyle başlıyor: pembe ve mavi. Sonra da her şey çığ gibi büyüyerek kontrolden çıkıyor.