"Hayatı olduğu gibi insanları olduğu gibi kabul etmek bir yöntemdir ve hayatın içinde adaletsizliğin olabileceğini ve bunun da bolca olabileceğini kabul etmek bir yöntemdir. Zihnimizde bu bir köşede yer almalı fakat diğer köşesinde de bu adaletsizlikle, bu yanlışlıkla mücadele etme azmi, gördüğümüz kötülüğü, yanlışlığı düzeltme azmi bulunmalıdır. İnsan iki düşünceyi aynı anda zihninde taşıyabilmelidir."