"Sevgili Dost
Sonunda posta kutusuna bir mektup geldi. Soruyor : "Korkmak çaresizlikten mi?" , "Çaresizlik yalnızlıktan mı?" , "Başlangıç mı güzel, son mu?" "
“Nefret ettiğim bir şey daha varsa, o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırınızı sorup, ‘iyiyim,’ demenizi beklemeleridir.”
Çok yalnızım, mutsuzum
Göründüğüm gibi degilim aslında
Karanlıklarda kaybolmuşum
Bir ışık arıyorum, bir umut arıyorum uzun zamandır
Aradıkça batıyorum karanlik kuyulara
Kimse duymuyor çığlıklarımı
Duyan aldırış etmiyor çekip kurtarmak istemiyor
Bense insanların bu ilgisizligi karşısında ilgiye susamışım
Ümidimi yitirmişim
Biliyorum bir gün dayanamayacak küçük kalbim
Arkamı dönüp inandığım ve güvendiğim herşeye
Veda edeceğim..
Nilgün MARMARA