Herkese merhaba
Bu kitapta Derin Mavi Sezer, Berfu, Dünya ve olaylar zincirini başlatan Baran. Baran, birden ortadan kaybolmuştur ve yanında son görülen kişi Derin Mavi Sezer. Hem de kavga ederlerken görülmüş olmaları tüm şüphe oklarını Derin'in üstüne çevirir. Dünya, Derin, Berfu ve sonrasında aralarında tesadüf eseri dahil olan Aziz Ata Yener, birlikte Baran dosyası için çalışmalara başlamasına okuyoruz.
Kitaba bayıldım. Kitabın sonlarına doğru şaşırarak okudum. Kitap normal genç kurgu. Gizem, gerilim türünde ama o istediğim gizem falan sahneleri yok.Kitapta beni çok güldüren seylerden biri Dünya Can ve Berfu ikilisi hatta o parti sahnesinde Aziz Ata, Derin Mavi, Berfu ve Dünya Can dörtlüsü beni çok güldürdü Mahperi abla ve kolonya ikilisini de gülerek okudum.Kitapta +18 bir içerik bulunmamaktadır. +13 yaş ve üzeri rahatlıkla okuyabilir. Kaos, hüzün ve entrikaya vardır. Derin Mavi ve Aziz Ata'nın sahneleri okurken çok keyifle okudum romantik sahnelere şahit olduk. Aziz Ata'nın hikayesini okuyunca çok üzüldüm. Dans sahneleri çok romantikti. Baran'ın kaybı beni dahi üzdü ve neler döndüğünü çok merak ederek okudum.Kitap kafa dağıtcı olsa üzüleceğiniz ve sinir olacağınız sahneler var. Kitabın sonunda Baran'ın kaybıyla ilgili önemli bilgi öğreniyoruz. Kitabı okuyanlar anlar beni zekiceydi ama keşke başka yoldan ilerlenseydi. İnsanlar acı çekmezdi. Kitapta argo sözcükler yer almamaktadır. Yazara karşı nötrüm No 26 serisi ve Kalp Muhafızları serisini çok severek okudum. Ama Karantina'yı çok sevememiştim. Ama Bul Beni serisinin ilk kitabını çok sevdim. İkinci kitabı kesinlikle alıp okuyacağım. Kitapla ilgili yazmak istediğim çok ama spoiler olacağı için yazamıyorum. Abartılır mı tartışılır ama okunacak bir kitap ana karakterlerimizin ergence davranışları yoktu. Aşk vardı