Herkese merhaba
Bu kitapta Mallory(Mal kıza öyle diyorlar kaba olarak değil ismin kısaltılmış hali) babası öldükten sonra ailesine bakmaya başlıyor ve satrancı bırakıyor. En yakın arkadaşının ısrarı üzerine hayır etkinliğine katılırlar ve orada Satranç Dünya Şampiyonu Nolan Sawyer'i yenince her şey değişmesini okuyoruz.
Kitabı sevemedim. Yazarın diğer kitaplarından farklıydı bu kitap. Hazelwood yazmış gibi değildi. olaylar yavaş gelişti. kitabın %40ı anca aşktı, gerisi satranç ve aile dramıydı. diğer kitaplarındaki gibi sırıttıran bi çift de; dedikleriyle, jestleriyle, yaptıklarıyla aşktan komalık eden bi çocuk da yoktu. Bu iyiydi ben aşk için bu kitabı almıştım. Mal'ın adını Mal şeklinde hitap ediliyor. Türklerde malı iki şekilde kullanılıyor. Kıza tabir ederken ben güldüm. Defne karakteri vardı. Şakasız beni şaşırtan kısım oldu. Adı ve soyadı türktü. Nolan ve Mallory’nin aşkı bana hiç geçmedi .Zaten Mallory aşık oldu mu onu da anlamadım.Kitabı Mallory ‘nin gözünden okuyoruz ama yazarın diğer kitaplarında bu eksikliği hiç hissetmemiştim.Bunda Nolan’nın aşkını da hissedemedim.Çok fazla sahnesine de yoktu çiftin.Daha çok Mallory’nin iç seslerini okuduk.Etkileşim olmayınca okura geçmiyor hisler tabi.Kitapta fazlasıyla satrançtan bahsediliyor. Satranç hakkında bilgi verilmiş.Kitabın dili basit desem argo kelimeler yer almaktadır. +18 sahneler üstü kapalı işlendi. Her sayfada değil ve içine girilmemiş. Kitap çabuk bitti. Kitabı sevemedim ben ne yazık ki kitap romantik olur aşk olur diye aldım. Yazarın diğer kitapları bu kitaptan daha güzel
Konuyu özetlemem gerekirse bu kitapta beklentinizi düşük tutup okursanız çerezlik eğlenceli bir kitap, fakat yazarın diğer kitaplarında ki havayı ya da yazımı burada bulamayabilirsiniz. Aşk istiyorsanız bu kitapta göremezsin. Kitap