Gamze

Ya Rabbi... Bildir de, ben beni bileyim. Beni bilen ben ile kendime geleyim. Benim bensizliğim ile ben seni bileyim. Seni bilmeyen beni, ben neyleyim...?! |Hz.Mevlana
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Oysa bir insan ancak kendi içinde devrikse başkaları tarafından devrilebilir.”
1000k
“ Ben susarak konuşma ustasıyım, hayatım boyunca susarak konuştum ve bütün trajedileri tek başıma susarak yaşadım.”
1000k
Yaşamak uğruna ölmek bu olsa gerek Sevmek uğruna acı çekmek bu olsa gerek Hayat uğruna savaşmak bu olsa gerek Peki ya senin uğruna Üzülmek niye?
1000k
"Sana öğüdüm olsun; Üzüntüde mutluluk ara her zaman."
1000k