L

L
@_laviniaaaaaa
Ben uyurken rahat yatağımda , gecenin karanlığında güvercinler ötüyor soğuk bir dalda. Dürüst değilim sözlerimde. Zira ibadet ve sevaba düşkün olsam, Kabe'ye ant olsun ki güvercinler zikir ve tesbih ederken ben uykuda gaflet içinde bulunmazdım! hiçbir mükellefiyeti olamayan hayvanlar bile ağlarken ben gözyaşı bile dökmüyorum. Sonra da Rabbime aşırı sevgi ve bağlılık duygusuyla aklımın başımdan gittiğini mi iddia ediyorum?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün ruhi ve manevî gücünle Allah'a yönel, kötü huyların ve süfli arzuların kaynağı olan nefsin belini kır ve bedenini toprak olmuş say. Nitekim varıp varacağın yer kabristandır. O kabristanda yatanlar, her an onlara kavuşacağın vakti beklemektedir.
Dilediğin gibi yaşa, günün birinde toprak olacaksın Dilediğini sev, bir gün ayrı kalacaksın Dilediğini yap, gün gelecek karşılığını bulacaksın
Ve sonra ölüm gelir ,dünyadaki bütün sıkıntıları unutursun ...
mâide 105
Ey iman edenler! Siz kendi sorumluluklarınıza dikkat edin. Siz doğru gittiğiniz takdirde yanlış yola sapanlar size zarar veremez. Hepinizin dönüşü Allah’adır ve yapmakta olduğunuz her şeyi o zaman Allah size bildirecektir