LAVİNİAY

LAVİNİAY
@_laviniay_
Seni suçlamıyorum sevgilim, hayır seni suçlamıyorum. Bağışla beni, eğer kalemimin mürekkebine arada sırada bir damla acı da karışıyorsa, eğer bağışla-çünkü çocuğum, bizim çocuğumuz hemen şuracıkta, mumların titreyen ışıkları altında ölü yatıyor…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
 Ben, bütün o zaman boyunca yalnızca sende yaşadım.
...çünkü yeryüzünde hiçbir şey kuytulardaki bir çocuğun fark edilmeyen sevgisiyle karşılaştırılamaz.

LAVİNİAY

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
4 saatte okudu
·
Okunma: 27 Mart 2022 21:55
·
2022 11. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
İçim rahat ölüyorum, çünkü sen o ölümü uzaktan hissedemezsin.Ölmem sana acı verecek olsaydı eğer, o zaman ölemezdim.