Hani bir mektup yazarsın da sahibine ulaştıramazsın ya gidemez öyle yazdığınla kalırsın ya, ama sonra bir bakarsın o insan gelir karşına...
Bir gün baksam ki gelmişsin dersin.
Bu şiir o çok beklenen, özlenen sevgiliye gelsin.
Bir gün baksam ki gelmişsin
Bir güvercin gibi yorgun uzaklardan yar.
Gözlerinde bir bitmez, bir tükenmez güzellik.
Saçlarında ilkbahar.
Bir gün baksam ki gelmişsin
Gülüşünde taze, serin bir rüzgar
Ellerin yine eskisi kadar güzel
Çiçek açmış dokunduğun kapılar.
Bir gün baksam ki gelmişsin
Hasretin içimde sonsuzluk kadar.
Şaşırmış kalmışım birden bire çaresiz
Dökülmüş yüreğime gökyüzünden yıldızlar.