Bazen sessizliğimin ininde köşe kapmaca oynarım.
Bazen de yerden yüksek.
Haykırışlarım ne kadar yüksekteyse o kadar ulaşılmazdı.
Bir türlü heybesine varamazdım.
---
O yükselir ben yerin en dipleri, mahkum..
---
Üstüm başım hayret içinde, nasıl çıkar izi, bilmem..
Sessizliğimin hışırtısı gıdıklıyor her yanımı.
Mahzenimde nöbetteyim.
S`✍🏽