İnsan her şeye alışan bir yaratıktır ve sanırım bu onun en iyi niteliğidir.
😮💨
Ne alakaysa seni hep Ölü Canlar ile karıştırıyorum ya hâlâ daha 🥲 Ölüler Evinden Anılar
Şiiri tarif etmiyorum okuyucunun arif olduğuna eminim. Edebiyatın sözcüleri ne der ne demezler bilemiyorum. Bildiğim tek şey kötü malın iyi pazarlamasını yapan simsarları bu bahçeye sokmamak. Amma kızarlarmış gücenirlermiş, olsun..
Aracılarla rağbet bulmak endişemiz yoktur varsa günahımız sevabımız bize aittir.
Sayfa 19 - İnanmışın da inkarcının da samimisine saygılar sunuyorum - Kadim yayınları
Kağıt beni çağırdı ben kalemi çağırdım; üçümüz birlikte bir şiir yazdık. Bazen aynanın ön tarafından baktık bazen de arka tarafından. Üç kefeli terazide tarttık, üç uçlu metre ile ölçtük, eksiği de olur fazlası da.
Sayfa 18 - Hoşa gitmek için değil hoşumuza gittiği için yazdık - Kadim yayınları