« Belki de hayattan beklediği mutluluk onun bize borçlu olduğundan daha çoktu.. »
Oysa hayatta bazen bir doğum kadar bir ölüm de vardı. Ve biz bu zıtlıklar sisteminde emanet rol alan birer oyuncu.. kırık anların çemberinde yansıyan birer kısa ân parlaması değil de neydi bu mutluluk beklentisi. Yazgı bize ne kadar borçluydu. Ne kadarına hissi`dardık.. ✨
S`✍🏽
İki Yeni Gelinin Anıları
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖