Masmavi~

Masmavi~
@_masmavi_
İlk defa, elimden kayıp gideni kurtarmak için her şeyi ama her şeyi verebilirdim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anlayabiliyor musunuz? Benim anlayamadığım şey, bir insan nasıl saatler boyunca hayatta kalır, neden ölenle birlikte ölmez.
Sen, birini ölürken izlemek nedir biliyor musun?
Gece geç saatlerde kendimi öldürmemin nedeni, inanın bana, korkak olduğum için değildi. Tek istediğim şey tetiği çekmekti, böylece bana işkence eden düşüncelere bir son verecektim.
...Ama artık delirmenin eşiğinde olan bir adamdım.