Nayı kitap

Nayı kitap
@_melike16
İki gözümün nuru, dünyada vefa yok. Hafız-ı Şirazi
Bana, ihsanların dilencisi olmaktan, kendi hünerimin efendisi olmak yektir…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yükselmek alçalmak… gülmek ağlamak… kaçmak kovalamak… dağılmak toplanmak… işte hayat!
İnsana hayat verilmesi, hoş bir rüyâ görmesi içindir. Onu korkulu ve kâbuslu yapan, bu kısacak yolculuğu, hayâtın mânâsını bozup kirleten ihtiraslarla doldurmaktan ibârettir.
Beni de düşündüren bir şey var: Her vücut bir mânânın sâhibi, fakat ne yazık ki yüksek ve büyük mânâ her vücutta yok.
Sevdâ zorluk tanımaz. O ne silâh, ne tuzak, ne de ökse ile ele gelir. İşte gönlüm apaçık… istersen eğil bak… Ne öksem var ne tuzağım…