Çocukluğumdan bu yana körlerin yanında kendimi her zaman rahatsız hissetmisimdir. Utanıp sıkılırım, tamamen canlı ancak tüm duygularını kullanamayan biriyle karşılaşmak içimde şaşkınlık ve utanç duygularının oluşmasına neden olur. Sanki adil olmayan bir avantaja sahipmişim gibi hissederim..