Meryem

“İnsanın yolu,cesareti kadardır.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yağmur çağıran bir deniz kıyısında lavanta kokulu bir düşe mi girdiniz..?
İnsan yaşlanınca hatıralarda yaşıyor.
YAŞAMAK HAYRET ETMEK DEMEKTİR biraz da.Zira yaşamanın kendisi hayret edilecek şeydir.Tesadüfe inananlar inansınlar lakin benim itikadımca,dünyada tesadüfle tek toz zerresi dahi kalkmaz.Zira iman ederim ki Allah varsa tesadüf yoktur…

Meryem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·287 syf.·
7 günde okudu
·
2024 11. kitabı