“-Eski sevgili yabancıdan kötüdür demiştim. Sence neden?
-Eski sevgili neden daha kötü?
-Ayrıldığın biriyle tekrar bir araya gelmek yabancı birini tanımaktan daha zor.
-Neden daha zor?
-Çünkü unutamayız.
-Neyi?
-Neden ayrıldığımızı.”
“ Nerelere kaçayım? Bir kötülük yapmadım ki. Ama ah, şimdi hatırladım ki bu aşağılık dünyadayım. Kötülüğün çoğu zaman alkışlandığı, iyiliğin bazen tehlikeli bir çılgınlık sayıldığı dünyada. “